لوگو دکتر نسرین راستا

بهترین جراح بینی در تهران + نمونه کار و ویدیو

بهترین جراح بینی در تهران چه کسی است؟ چگونه می توانم بهترین جراح بینی در تهران را پیدا کنم؟ این موارد را می توانیم مهم ترین سوالات کاربران سایت خانم دکتر نسرین راستا بدانیم.

بهترین جراح بینی در تهران چه کسی است؟

بهترین جراح پلاستیک بینی پزشکی است که علاوه بر گذراندن 7 سال دوره پزشکی عمومی، دوره تخصص جراحی پلاستیک بینی یعنی گوش و حلق و بینی را گذرانده و می تواند با داشتن دانش کافی و مهارت لازم در زمینه انجام این عمل به شما در داشتن ظاهری زیباتر کمک کند. در انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی باید نکات مختلف و متعددی مورد توجه قرار گیرند تا بعد از انجام عمل، پشیمانی ناشی از عدم انتخاب درست بهترین جراح بینی شما را به چالش نکشد.

بهترین جراح بینی در یک نگاه

امروزه یکی از رایج ترین انواع جراحی های زیبایی، جراحی پلاستیک بینی است. نتیجه افزایش تقاضای مردم برای انجام عمل بینی، روی کار آمدن تعداد زیادی جراح بینی و در نتیجه سخت شدن انتخاب بهترین جراح از میان آن هاست. از این جهت یکی از مهم ترین دغدغه های افراد متقاضی بهترین جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی با توجه به موقعیت مکانی خود می باشد.

در حقیقت تجربه ثابت کرده است که عباراتی مانند بهترین جراح بینی در سعادت آباد یا جراح بینی خوب در تهران بیش تر از عباراتی که در آن ها موقعیت جغرافیایی نقشی ندارند، مورد جست و جو در گوگل و شبکه های اجتماعی قرار می گیرند. این کار می تواند به محدود کردن مرزهای جست و جوی شما و در نتیجه داشتن انتخاب راحت تر در این زمینه کمک شایانی نماید.

زمانی که یک فرد تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرد، در اولین قدم به دنبال بهترین جراح بینی می باشد. به طبع این انتخاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که با نتیجه جراحی رابطه مستقیم دارد. هر چه جراح بینی ماهرتر بوده و از تجربه بیشتری برخوردار باشد، نتایج بهترین برای بیماران خود به ارمغان می آورد.

بهترین جراح بینی باید بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود، سلامت بیمار را در نظر داشته باشد و با رفع ایرادات ظاهری و حفظ عملکرد تنفسی بینی، اقدام به بهبود وضعیت بینی از همه جهات نماید.

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران

توجه داشته باشید که تنها تحصیلات عالی بهترین جراح ملاکی بر خوب بودن کار وی نیست و داشتن تجربه های متعدد در جراحی انواع بینی (گوشتی و استخوانی) و انواع فرم های بینی (طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی) هم بسیار حائز اهمیت می باشد.

مهم ترین و اولین اقدام برای جراحی بینی، انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی می باشد چرا که در کسب نتیجه مطلوب تاثیر گذار است. بهترین جراح بینی بدون در نظر گرفتن منافع مالی، با توجه به میزان مهارت و تخصص خود نتیجه و دیدگاه کلی از جراحی بینی را در اختیار فرد متقاضی قرار می دهد. انتخاب بهترین جراح بینی از خود عمل بینی نیز مهم تر می باشد چرا که انتخاب آگاهانه بهترین جراح بینی در احتمال بروز عوارضی چون نا فرم شدن شکل بینی، عدم تقارن و بروز اختلالات تنفسی موثر است.

جراحی زیبایی بینی باید طبق تناسبات و ساختار بینی انجام شود. بهترین جراح بینی با آگاهی از علم زیباشناختی تغییراتی از قبیل باریک شدن نوک و قسمت بالایی بینی، کوچک یا بزرگ شدن سایز آن و ایجاد زاویه مناسب بین لب و بینی را در ظاهر افراد ایجاد خواهد کرد. به طور خلاصه از خصوصیات یک بهترین جراح بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در نظر گرفتن علاقه و توقعات بیمار
  • توجه به تناسب بینی با آناتومی آن
  • توانایی انجام انواع جراحی متناسب با شرایط متفاوت
  • حفظ یا بهبود عملکرد تنفسی همراه با ایجاد تغییرات در ظاهر بینی

لازم به ذکر است که علاوه بر تخصص و مهارت بهترین جراح بینی، نوع پوست و بافت بینی نیز در نتیجه نهایی موثر می باشد.

در حالت کلی ویژگی هایی که بهترین جراح پلاستیک بینی دارد به شرح زیر است:

دانش و آگاهی بهترین جراحی پلاستیک بینی

قطعاً جراحی پلاستیک بینی از حوزه هایی از پزشکی محسوب می شود که از حساسیت های زیادی برخوردار است و از سوی دیگر این بخش از دانش پزشکی روزانه پیشرفت های زیادی دارد. از این رو همه پزشکان باید در این حوزه با جدید ترین و به روز ترین اطلاعات و پژوهش ها آشنا باشند تا بتوانند بهترین جراحی را برای افراد انجام دهند. از این رو شاهد هستیم که بهترین جراح پلاستیک بینی در ایران در بهترین و معتبر ترین مراکز آموزشی تحصیلات داشته اند و به نوین ترین دانش روز دسترسی دارند.

Tıbbi bilgi

تجربه و مهارت کاری بهترین جراحی بینی

بسیاری از اطلاعاتی که بهترین جراح پلاستیک بینی دارد در واقع حاصل تجربه و مهارت های عملی است که در طی سالیان طولانی فعالیت های جراحی بدست آورده است.از این رو قطعا از مهم ترین مکمل هایی که در کنار دانش و تئوری های علمی قرار می گیرد تجربه است.

تجربه پزشکی

دریافت هزینه های منطقی بهترین جراح بینی تهران

یکی از موضوعاتی که از سوی برخی از  پزشکان رعایت می شود این است که هزینه هایی منطقی و معقول را در قبال عمل دریافت کنند. این اتفاق منجر بدین می گردد که همه کسانی که به عمل نیازمند هستند بتوانند از این خدمت پزشکی بهره مند شوند. در واقع در مواردی مشاهده می کنیم که افراد در اثر مشکلاتی که برایشان رخ داده است برای جراحی بینی اقدام می کنند. در واقع این عمل برای انها جنبه ترمیمی دارد نه اینکه جنبه زیبایی داشته باشد. در این موارد پزشکان می توانند در زمینه هزینه مماشات کنند و هزینه هایی کمتری دریافت کنند.

هزینه ویزیت

مسئولیت پذیری بهترین پزشک

می توان گفت بهترین قابلیتی که یک پزشک حاذق دارد، مسئولیت پذیری اوست. داشتن این ویژگی باعث می شود تا جراح از قدم اول که مشاوره می باشد با مراجعه کننده همراه شود و با تمام توقعات او از جراحی آشنا شود. همین طور پزشک به طورکامل به بیمار توضیح خواهد داد که روند عمل چگونه خواهد بود. در این شرایط، بیمار نیز به راحتی می تواند به بهترین دکتر خود و حرف های او اعتماد کند. بعد از عمل نیز بیمار می تواند تمام نگرانی های خود را با پزشک در میان بگذارد. همراهی با مراجعه کننده حتی بعد از جراحی نیز نشاندهنده مسئولیت پذیری بالای بهترین جراح پلاستیک بینی است.

بهترین جراح بینی چگونه با مراجعین برخورد می کند؟

افراد پس از انتخاب بهترین جراح برای خود، برای مشاوره به مطب مراجعه می نمایند. یک جراح پلاستیک خوب باید در جلسه مشاوره، با دقت به صحبت های مراجعه کننده گوش فرا دهد تا از انتظارات و خواسته های او آگاه شود. سپس جراح، با معاینه بینی در مطب، به زیباجو خواهد گفت که آیا بینی او قابلیت بهترین جراحی را دارد یا خیر. همچنین به مراجعه کننده گفته خواهد شد که نتایج احتمالی جراحی چه چیزهایی می تواند باشد. بعد از انجام مشاوره نزد جراح، لازم است تا آزمایشاتی را انجام دهید تا در نهایت به بهترین برسید.

گرفتن سی تی اسکن نیز قبل از تعیین وقت ضروری است. اگر لازم باشد قبل از انجام جراحی بینی دارو مصرف کنید، باید حتما مطابق دستور جراح خود عمل کنید. بهترین جراح پلاستیک بینی اولین اقدامی که انجام می دهد این است که پیش از آنکه روند جراحی آغاز شود بررسی های لازم را خواهد داشت و سپس برنامه جراحی را طرح ریزی خواهد کرد.

در روند عمل اقدامی که بهترین جراح بینی انجام خواهد داد این است که با ظرافت و دقت تمامی روند کار را پشت سر بگذارد.پس از اینکه بهترین جراحی انجام شد مهم ترین اقداماتی که باید انجام شود مراقبت های بعد از جراحی بینی است. در تمامی دوران بعد از جراحی، پزشک تلاش می کند که مشاوره های لازم را به مراجعین داشته باشد تا نتیجه به مطلوب مراجع کننده نزدیک تر باشد.

خصوصیات بهترین جراح بینی دکتر راستا
خصوصیات بهترین جراح بینی را بشناسید

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی تهران

راه های مختلفی برای شناخت یک بهترین جراح بینی وجود دارند. برخی از این موارد عبارتند از:

یکی از بهترین روش های انتخاب بهترین جراح بینی، سوال پرسیدن از افرادی است که قبلا اقدام به انجام جراحی بینی نزد بهترین جراح مورد نظر شما کرده اند. در واقع شما می توانید از این افراد درباره میزان رضایت آن ها سوال کرده و به این ترتیب سنجشی نسبی درباره عملکرد جراح بینی خود داشته باشید. در نتیجه می توانید با این کار بهترین جراح را پیدا کنید.

مراجعه به سایت بهترین جراحان بینی هم می تواند شما را در انتخاب یک بهترین جراح بینی یاری نماید. در واقع شما در این وبسایت ها می توانید نمونه کارها و ویدیوهای بهترین پزشکان را مشاهده کرده و با دید بازتری اقدام به انتخاب بهترین پزشک کنید.

پس از انتخاب بهترین جراح بینی برای خود، برای اطمینان بیشتر به صورت حضوری به مطب رفته و با بیماران حاضر در مطب به گفتگو بپردازید و میزان رضایت آن ها را مورد بررسی قرار دهید. داشتن یکی دو مورد بیمار ناراضی نمی تواند خدشه ای در میزان مهارت و تجربه بهترین جراح بینی وارد کند، اما اگر ناراضیان زیادی را پیدا کردید، بدانید که راه انتخاب بهترین دکتر را اشتباهی رفته اید.

با مراجعه به سایت پزشک می توانید میزان تحصیلات و رزومه کاری بهترین جراح بینی را مورد بررسی قرار دهید و از طریق گالری تصاویر سایت یا صفحات مجازی ایشان به مشاهده نمونه کار های ایشان بپردازید. در ادامه می توانید نمونه یکی از صفحات سایت دکتر راستا، بهترین جراح بینی را ببینید.

درباره دکتر نسرین راستا
درباره دکتر نسرین راستا

عوامل موثر بر روی نتیجه رینوپلاستی توسط بهترین جراح بینی

برخی از افراد دچار این باور اشتباه هستند که با انتخاب بهترین جراح پلاستیک بینی تمام توقعاتی که از بهترین جراحی بینی دارند بر آورده خواهد شد؛ در صورتی که چنین نبوده و این عمل زیبایی محدودیت هایی دارد که امکان تحقق برخی از توقعات را به بهترین جراح بینی نمی دهد حتی اگر ایشان بهترین جراح بینی باشند. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه عواملی در جراحی بینی محدودیت ایجاد می کنند؟ در ادامه مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روری نتیجه جراحی بینی بهترین جراح را نام برده و توضیحات مهمی را در رابطه با هر یک بیان کرده ایم.

تجهیزات پزشکی بهترین دکتر

بر هیچ کسی پوشیده نیست که تجهیزات پزشکی نقش بسیار مهمی در نحوه ی اجرای بهترین جراحی دارند. با پیشرفت علم و تجهیزات، اکنون پزشکان می توانند بسیاری از اقدامات را بسیار ساده تر و دقیق تر انجام دهند.

نوع بینی

یکی از عواملی که ممکن است موجب عدم تحقق خواسته های شما از بهترین جراحی بینی شود، نوع بینی شما می باشد. بینی ها با توجه به ضخامت پوست و استخوان ها و همچنین میزان بافت تشکیل دهنده آن ها به دو نوع استخوانی و گوشتی تقسیم می شوند. بینی های استخوانی از استخوان هایی تشکیل شده اند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و میزان بافت نرم آن ها کم می باشد، پوستی که در این نوع بینی بر روی اسکلت و بافت های بینی قرار می گیرد نازک است. به همین دلیل جراحی بینی استخوانی راحت تر است.

بینی های گوشتی متشکل هستند از بافت زیاد، استخوان هایی نازک و پوستی که ضخامت آن به شدت زیاد بوده و چربی های فعال به وفور در آن مشاهده می شوند. از طرفی برای این که بتوان تغییراتی همچون سربالا کردن زیاد را که از ویژگی های اصلی بینی های فانتزی به شمار می رود در بینی ایجاد کرد، لازم است تا بینی استخوان های محکم، بافت کم و پوست نازکی داشته باشد که به دلیل عدم وجود این ویژگی ها در بینی هایی که گوشتی هستند انجام جراحی بینی فانتزی برای آن ها غیر ممکن بوده و حتی بهترین جراح نیز قادر به انجام آن نخواهد بود و بهتر است از جراحی بینی گوشتی استفاده کنند

زیاد بودن ایرادات بینی

میزان ایرادات در برخی از بینی ها به حدی زیاد است که نمی توان همه آن ها را با یک بار جراحی از بین برد و این هیچ ارتباطی به میزان تبحر و تجربه بهترین جراح بینی ندارد. برای این که نتیجه جراحی بینی مورد رضایت شما باشد لازم است تا از تمام محدودیت ها، شدنی ها و نشدنی های جراحی بینی مطلع باشید.

مشاوره با بهترین جراح بینی

ما به کسانی که قصد انجام بهترین جراحی بینی را دارند، توصیه می کنیم وقت یک مشاوره را با دکتر نسرین راستا تعیین کنند. در حین ملاقات، جراح شما یک معاینه کامل بدنی را انجام می دهد، در مورد سابقه پزشکی شما صحبت کرده و بینی شما را ارزیابی می کند. شما و جراح می توانید زمینه های نگرانی و نتایج خود را که می خواهید با جراحی بینی بدست آورید، شناسایی کنید. اگر جراح تشخیص دهد شما کاندید مناسبی برای بهترین جراحی بینی هستید، شروع به تهیه یک برنامه جراحی سفارشی برای ایجاد ظاهری که شما می خواهید، می کند.

آیا جراحی پلاستیک بینی یک عمل ساده است؟

خیر. جراحی بینی به بهترین شکل، یک عمل چالش برانگیز است. البته این مسئله ناشی از چندین عامل است. اول، بینی یک شکل سه بعدی پیچیده است که در وسط صورت قرار دارد. تغییرات ایجاد شده در حین جراحی اغلب بسیار ناچیز است اما این تغییرات می توانند تفاوت عمده ای در نحوه عملکرد بینی داشته باشند. از آنجا که این تغییرات کم است، بنابراین حاشیه خطا نیز کم است.

تورم و قرار دادن بی حسی موضعی در پوست باعث ایجاد مشکل در حین جراحی می شود و بسیاری از تغییرات ظریف ایجاد شده را پنهان می کند. جراحی یک برنامه استاندارد یا ترتیب مراحل مشخص ندارد. بهترین جراحان بینی هر عمل را متناسب با نیاز بیمار تنظیم می کنند.

جراحی زیبایی بینی مردانه دکتر راستا
جراحی بینی مردانه دکتر راستا

قبل از عمل بینی چه نکاتی را باید رعایت کرد

قبل از زمان بندی جراحی ، باید با بهترین جراح خود در مورد عوامل مهمی که تعیین می کند احتمالاً جراحی برای شما مناسب است صحبت کنید. این جلسه به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • سابقه پزشکی شما: مهم ترین سوالی که پزشک از شما خواهد پرسید در مورد انگیزه شما برای جراحی و اهداف شماست. پزشک همچنین در مورد سابقه پزشکی شما سوالاتی را می پرسد. از جمله سابقه انسداد بینی، جراحی و هر دارویی که مصرف می کنید. اگر به اختلال خونریزی مانند هموفیلی مبتلا هستید، ممکن است کاندید جراحی بینی نباشید.
  • معاینه بدنی: پزشک شما یک معاینه کامل بدنی، از جمله آزمایشات مورد نیاز، مانند آزمایش خون را انجام می دهد. وی همچنین ویژگی های صورت و داخل و خارج بینی شما را بررسی می کند.
  • معاینه فیزیکی: معاینه دقیق بینی به بهترین جراح بینی کمک می کند تا مشخص کند که چه تغییراتی باید ایجاد شود و ویژگی های جسمی شما مانند ضخامت پوست یا قدرت غضروف در انتهای بینی چگونه تأثیر می گذارد. معاینه بدنی نیز برای تعیین تأثیر جراحی بینی بر تنفس شما بسیار مهم است.
  • تهیه عکس شخصی در مطب: پزشک شما از زوایای مختلف از بینی شما عکس می گیرد. جراح شما ممکن است از نرم افزار رایانه ای برای دستکاری عکس ها استفاده کند تا به شما نشان دهد چه نتیجه ای ممکن است بعد از عمل بینی بگیرید.. پزشک شما از این عکس ها برای ارزیابی قبل و بعد، در حین جراحی و بررسی طولانی مدت استفاده خواهد کرد. از همه مهمتر، عکس ها می توانند اهداف جراحی را مشخص کنند.
  • بحث درباره انتظارات شما: شما و پزشک باید در مورد انگیزه ها و انتظارات خود صحبت کنید. وی توضیح خواهد داد که جراحی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد و چه نتیجه ای می تواند داشته باشد. طبیعی است که در مورد ظاهر خود کمی آگاه باشید، اما بسیار مهم است که در مورد خواسته ها و اهداف خود برای جراحی با جراح خود صحبت کنید.
  • اگر چانه کوچکی دارید، بهترین جراح ممکن است در مورد انجام جراحی برای افزایش چانه با شما صحبت کند. این به این دلیل است که یک چانه کوچک توهم بزرگتر شدن بینی را ایجاد می کند. در چنین شرایطی نیازی به جراحی چانه نیست، اما ممکن است مشخصات صورت را متعادل تر کند. این اقدام مادلینگ صورت نامیده می شود.
  • پس از برنامه ریزی جراحی، باید در صورت انجام عمل جراحی به بهترین شکل، حتما ترتیبی لحاظ کنید تا شخصی شما را به خانه برساند.
  • در چند روز اول پس از بیهوشی، ممکن است دچار افت حافظه، کاهش سرعت واکنش و اختلال بدنی شوید. بنابراین ترتیب دهید که یکی از اعضای خانواده یا دوست شما یک یا دو شب در کنار شما بماند تا هنگام بهبودی از جراحی در انجام کارهای مراقبت شخصی به شما کمک کند.

چند نوع جراحی داریم ؟

جراحی بینی به جهت اهداف مختلف توسط بهترین جراح انجام می شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

بهترین جراحی بینی با روش ترمیمی

اگر جراحی بینی قبلی نتوانست اهداف شما را برای جراحی بینی محقق کند یا شما از نتیجه جراحی بینی قبلی ناراضی بودید، جراح بینی و پزشکان گوش و حلق و بینی عمل بینی مجدد را که برای ترمیم عمل بینی اولیه شما خواهد بود، انجام می دهند. جراحی بینی ترمیمی یک روش پیچیده است که برای رسیدگی به موارد زیبایی یا عملکردی که ممکن است با جراحی اولیه حل نشده باشد، به سطح تخصص بالایی نیاز دارد.

از آنجا که استخوان ها و غضروف ها قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، جراحی بینی ثانویه باید با نهایت دقت و دقت انجام شود و انتخاب یک جراح زیبایی بینی ترمیمی ماهر ضروری باشد. جراح بینی به شما توضیحات کامل را می دهد تا درک کاملی از اهداف زیبایی شما بدست آورند و یک برنامه درمانی برای رفع نگرانی هایی که ممکن است با جراحی اولیه بینی شما اصلاح نشده یا تشدید شده اند، تشکیل دهند.

علاوه بر پرداختن به مسائل زیبایی و عملکردی طولانی مدت، از جراحی زیبایی ثانویه نیز می توان برای درمان آسیب ناشی از آسیب بینی که پس از جراحی بینی اولیه به وجود آمده استفاده کرد.

بازسازی بینی توسط بهترین جراح بینی

اگر آسیب دیدگی ناشی از بیماری یا حادثه زیاد باشد، روش بازسازی بینی می تواند درمان مناسب تری برای نیازهای شما باشد. بازسازی بینی معمولاً با جراحی بینی و جراحی بینی ترمیمی انجام می شود، زیرا میزان آسیب دیدگی صورت مشخص است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که جراحی بینی شکسته عملی پیچیده است و باید توسط یک جراح بینی خوب مورد انجام قرار گیرد. در غیر این صورت نمی توان انتظار دریافت بهترین نتیجه ممکن را داشت.

در بسیاری از موارد، انجام این عمل پس از انجام جراحی برداشتن سرطان یا آسیب دیدگی شدید توصیه می شود. در بازسازی بینی می توان مشکلات تنفسی را اصلاح کرده و عملکرد بینی را بهبود بخشد و همچنین آسیب های پیچیده تر در چارچوب بینی را ترمیم کند. این ممکن است شامل تکنیک هایی مانند پیوند پوست یا غضروف یا تجدید نظر در اسکار صورت باشد. برنامه جراحی هر بیمار مبتنی بر بهترین روش برای رفع آسیب ها و نیازهای منحصر به فرد آنها تدوین خواهد شد.

سپتوپلاستی توسط بهترین جراح بینی

سپتوپلاستی نوعی جراحی است که به طور خاص برای صاف کردن تیغه بینی، نواری از استخوان و غضروف که سوراخ های بینی را جدا می کند، طراحی شده است. هنگامی که تیغه نامناسب یا منحرف شود، برخی از بیماران ممکن است انسداد تنفسی و محدود شدن جریان هوا را تجربه کنند.

سپتوپلاستی برای ترمیم تیغه بینی، از بین بردن انسداد و اجازه نفس راحت تر به بیماران انجام می شود. در صورت تمایل می توان این کار را همزمان با جراحی بینی انجام داد و یا به عنوان یک روش مستقل دنبال کرد.

جراحی بینی چه تفاوتی با سپتوپلاستی دارد؟

جراحی بینی برای تغییر شکل بینی است. از آنجا که تنفس و شکل بینی با هم ارتباط دارند، ممکن است گاهی جراحی بینی نه تنها برای تغییر نوع بینی بلکه برای بهبود تنفس از طریق بینی انجام شود. سپتوپلاستی جراحی برای بهبود تنفس از طریق صاف کردن دیواره داخل بینی است که مجاری بینی را به سمت راست و چپ تقسیم می کند (تیغه بینی). هنگامی که تیغه بینی کج باشد، تنفس از طریق بینی را دشوار می کند. سپتوپلاستی اغلب با بهترین جراحی بینی ترکیب می شود.

بیهوشی توسط بهترین جراح بینی

جراحی بینی به بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی یا بیهوشی عمومی نیاز دارد، این بستگی به میزان پیچیده بودن جراحی و ترجیح بهترین جراح دارد. قبل از جراحی با پزشک خود مشورت کنید که کدام نوع بیهوشی مناسب شماست.

در بیش تر موارد از بیهوشی عمومی برای افزایش راحتی بیماران در طول عمل زیبایی بینی بهره گرفته می شود ولی با این حال در برخی موقع که فرد داوطلب جراحی دارای بیماری های خاص یا حساسیت است، ممکن است بیهوشی عمومی با محدودیت مواجه شود.

بی حسی موضعی همراه با آرام بخش. این نوع بیهوشی معمولاً در محیط سرپایی استفاده می شود. این محدود به یک منطقه خاص از بدن شما است. پزشک داروی بی حسی را به بافت های بینی شما تزریق می کند و با داروی تزریق داخل وریدی  شما را آرام می کند. این باعث می شود شما بیهوش شوید اما کاملاً در خواب نیستید.

بیهوشی عمومی. دارو (بیهوشی) را با استنشاق یا از طریق یک لوله کوچک  که در رگ دست، گردن یا قفسه سینه قرار دارد دریافت می کنید. بیهوشی عمومی کل بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود در حین جراحی بیهوش شوید. بیهوشی عمومی به لوله تنفسی نیاز دارد.

نکات مهم بعد از بهترین جراحی

بعد از بهترین جراحی برای کاهش خونریزی و تورم باید در رختخواب استراحت کنید و سرتان را بالاتر از سینه بلند کنید. بینی شما ممکن است به دلیل تورم یا به علت وجود آتل هایی که در داخل بینی قرار گرفته اند، گرفتگی داشته باشد.

در بیشتر موارد، پانسمان داخلی یک تا هفت روز پس از جراحی در جای خود باقی می ماند. پزشک همچنین برای محافظت و پشتیبانی از آتل بینی شما را نوار می زند. معمولاً حدود یک هفته در محل قرار دارد.

خونریزی جزئی و تخلیه مخاط و خون قدیمی برای چند روز پس از جراحی یا پس از برداشتن پانسمان طبیعی است. جراح شما ممکن است یک قطعه کوچکی از گاز که با نوار در محل خود نگه داشته شده است، برای جذب تخلیه خون آبه ها در زیر بینی شما قرار دهد. گاز را طبق دستور پزشک عوض کنید. قطره چکان را محکم در بینی قرار ندهید.

برای کاهش بیشتر احتمال خونریزی و تورم، بهترین پزشک ممکن است از شما بخواهد که چندین هفته پس از جراحی اقدامات احتیاطی را دنبال کنید. پزشک ممکن است از شما بخواهد:

از انجام فعالیت های سنگین مانند ایروبیک و آهسته دویدن خودداری کنید.

در حالی که باند روی بینی خود دارید، از رفتن به حمام خودداری کنید.

بینی خود را باد نکنید.

برای جلوگیری از یبوست از غذاهای سرشار از فیبر مانند میوه ها و سبزیجات استفاده کنید. یبوست می تواند شما را تحت فشار قرار دهد و باعث فشار بر محل جراحی شود.

از حالت های شدید چهره مانند لبخند زدن یا خندیدن پرهیز کنید.

دندان های خود را به آرامی مسواک بزنید تا حرکت لب بالایی شما محدود شود.

لباسی بپوشید که جلوی آن بسته شود. لباس مانند پیراهن یا ژاکت را روی سر خود نکشید.

علاوه بر این، برای جلوگیری از فشار روی بینی، حداقل چهار هفته بعد از جراحی عینک یا عینک آفتابی را روی بینی خود قرار ندهید. می توانید از لنز در مواقع ضروری استفاده کنید.

هنگام بیرون بودن از کرم ضد آفتاب SPF 30 مخصوصاً روی بینی خود استفاده کنید. آفتاب زیاد ممکن است باعث تغییر رنگ نامنظم دائمی در پوست بینی شما شود.


مصرف غذا و دارو قبل و بعد از بهترین عمل بینی

به مدت دو هفته قبل و بعد از جراحی از داروهای حاوی آسپرین یا ایبوپروفن خودداری کنید. این داروها ممکن است خونریزی را افزایش دهند. فقط آن دسته از داروهایی را که جراح شما تایید یا تجویز کرده است، مصرف کنید. همچنین از داروهای گیاهی و مکمل های بدون نسخه خودداری کنید. اگر سیگار می کشید، سیگار را ترک کنید. سیگار کشیدن روند بهبودی بعد از جراحی بینی را کند می کند و احتمال ابتلای شما به عفونت را بیشتر می کند.

آیا بهترین جراحی بینی عوارض دارد؟

دو عامل مهم در نتیجه بهترین جراحی بینی تاثیر به سزایی دارند و آن دو، انتخاب درست بهترین جراح بینی و رعایت مراقبت های پس از عمل توسط بیماران هستند. در صورتی که جراح بینی به میزان کافی در این زمینه تجربه و مهارت داشته باشد و بیماران نیز نکات و مراقبت های پس از عمل زیبایی بینی را رعایت کنند ، هیچ گونه خطری بعد از عمل بینی ، بیماران را تهدید نمی کند.

اما در غیر این صورت احتمال بروز عوارضی هم چون نامتقارنی حفره های بینی ، بی حسی ، درد شدید و غیره در آن ها وجود دارد ، بنابراین جهت جلوگیری از بروز عوارض جراحی بینی، به بهترین جراح مراجعه کرده و نسبت به رعایت دستورالعمل های پس از جراحی بینی توجه نشان دهید.

پس از جراحی بینی فانتزی
بعد از جراحی بینی فانتزی

نتایج بهترین جراحی بینی

تغییرات بسیار جزئی در ساختار بینی شما که اغلب در میلی متر اندازه گیری می شوند – می تواند تفاوت زیادی در ظاهر بینی شما ایجاد کند. در بیشتر مواقع، یک بهترین جراح می تواند به نتیجه برسد که هر دوی شما از آن راضی هستید.

اما در برخی موارد، تغییرات جزئی کافی نیست و ممکن است شما و جراح خود تصمیم بگیرید که برای تغییرات بعدی جراحی دوم را انجام دهید. در این صورت، حداقل یک سال باید منتظر عمل جراحی باشید، زیرا در این مدت بینی شما ممکن است تغییراتی ایجاد کند.

دکتر نسرین راستا به بسیاری از بیماران جراحی بینی کمک کرده اند تا به فرم بینی و مشخصات مورد نظر خود دست یابند. آموزش و تجربه جراحان ما در زمینه جراحی ترمیمی پلاستیک صورت به آنها این امکان را داده است که تنفس مناسب و عملکرد بینی را برای بیمارانی که از ناهنجاری های ساختاری و یا صدمات ضربه ای بینی رنج می برند، بازیابی کنند.

اگر شما در نظر دارید جراحی زیبایی بینی انجام دهید، دکتر نسرین راستا مهارت و تخصص ویژه ای دارند که به شما کمک می کنند تا نتایج بهینه از روش خود را بدست آورید.

جراحی زیبایی بینی چه مدت طول می کشد؟

در جراحی بینی، چارچوب داخلی بینی به طور دائمی دوباره بازیابی می شود، و با کاهش تورم نتیجه باید بهبود یابد. ممکن است بینی یک سال طول بکشد تا نتیجه نهایی حاصل شود. در حالی که نتایج حاصل از جراحی می تواند بسیار ماندگار باشد،

انتخاب یک جراح بینی خوب برای انجام بهترین جراحی بینی وهمچنین برای لذت بردن از نتایج طولانی مدت ضروری است. به طور کلی، کسانی که در عمل های زیبایی بینی تخصص دارند، قادرند بالاترین استانداردهای ایمنی و مراقبت را ارائه دهند.

هزینه جراحی توسط بهترین جراح بینی

بسته به شرایط بیمار و همچنین برنامه درمانی سفارشی، هزینه جراحی بینی متفاوت خواهد بود. به طور کلی تعدادی متغیر وجود دارد که می تواند بر این قیمت تأثیر بگذارد و هزینه نهایی را تحت تأثیر قرار دهد.

عواملی که معمولاً بر روی قیمت عمل تأثیر می گذارند شامل پیچیدگی تغییرات مورد نظر، نیاز به پیوند غضروف یا عدم نیاز آن، و اگر بیمار قبلاً تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته باشد.

هزینه های بهترین جراحی بینی، متخصص بیهوشی و امکانات جراحی نیز در آن لحاظ می شود. در پایان مشاوره مقدماتی، دکتر نسرین راستا قادر خواهند بود بر اساس نیازها و اهداف منحصر به فرد خود، هزینه نهایی را به بیمار اعلام خواهد کرد.

آیا بعد از جراحی بینی جای زخم باقی می ماند؟

در حالی که هر روش جراحی به طور معمول نوعی زخم برجای می گذارد، جراحی بینی از ایجاد جای زخم تا حد ناچیز استفاده می کند. این امر به دلیل قرار دادن برش استراتژیک از طریق جراحان بینی، ایجاد زخمهای پس از جراحی تقریباً غیرقابل شناسایی است.

بسته به اینکه کدام روش جراحی بینی (باز یا بسته) برای رسیدن به اهداف شما مناسب باشد، یا از طریق یک برش ایجاد شده در داخل، یا از سطح زیرین بینی به چهارچوب بینی دسترسی خواهند یافت. برش داخلی رینوپلاستی بسته قابل مشاهده نیست و برش باز در امتداد پایه کلوملا قرار می گیرد، به طور معمول در چین طبیعی ترکیب می شود.

آیا امکان عمل بینی بدون جراحی وجود دارد؟

در بعضی موارد، با استفاده از پرکننده های پوستی غیر جراحی، می توان ظاهر بینی را اصلاح کرد. استفاده از پرکننده های پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک برای تنظیم فرم بینی اغلب به عنوان “تزریق فیلر بینی” شناخته می شود، یک جایگزین کم تهاجمی برای جراحی بینی که می تواند به بیماران امکان بهبود موقت را بدون بیهوشی یا توقف بدهد.

با استفاده از این حجم دهی، می توان پل بینی را صاف کرد، برجستگی ها و فرورفتگی ها را صاف کرد و نسبت بینی را به طرز ظریفی اصلاح کرد.

در حالی که تزریق فیلر به بینی می تواند برای موارد خاص به صورت موقت موثر باشد، اما درمان در محدوده آنچه می تواند بدست آورد محدود است. پر کننده ها به طور معمول نمی توانند نگرانی های مربوط به زاویه نوک بینی را برطرف کنند یا ابعاد سوراخ های بینی را تنظیم کنند.

علاوه بر این، درمان غیر جراحی قادر به اصلاح مشکلات تنفسی یا انحراف تیغه بینی نیست. به طور کلی، روش غیر جراحی به همان کیفیت نتایج جراحی

بینی نمی رسد. با این حال، بسته به نگرانی شما، پرکننده های پوستی ممکن است بتوانند درجاتی از زیبایی را ایجاد کنند.

نحوه کاهش تورم بعد از بهترین جراحی بینی

تورم بینی بخشی از روند جراحی

بینی است که می تواند چندین ماه ادامه داشته باشد. همانطور که گفته شد، روش های مختلفی برای کاهش التهاب و دستیابی به دوره نقاهت کوتاه تر وجود دارد.

  • مصرف زیاد نمک اغلب تورم را تشدید می کند، بنابراین یک رژیم غذایی سالم با غذاهای غنی از پروتئین و آنتی اکسیدان مانند سبزیجات برگ دار، میوه ها، سبزیجات، تخم مرغ و چربی های سالم می تواند به کاهش تجمع مایعات کمک کرده و از التهاب بیشتر جلوگیری کند.
  • علاوه بر این، ممانعت از قرار گرفتن در محیط های بسیار گرم می تواند روند بهبودی را تسریع کند، زیرا تورم اغلب با گرما تشدید می شود.
  • سعی کنید از خوردن غذای خیلی گرم یا تند، دوش گرفتن با آب بیش از حد گرم و قرار دادن بافت صورت در معرض رطوبت خودداری کنید.
  • همچنین باید از ورزش در اوایل دوره بعد از عمل خودداری کنید. دکتر نسرین راستا در مورد اینکه چه زمانی ممکن است روال ورزش خود را از سر بگیرید به شما توضیح خواهد داد.
کاهش تورم بعد از عمل بینی
کاهش تورم بعد از عمل بینی

فین کردن بعد از عمل زیبایی بینی

حداقل از دو هفته پس از بهترین جراحی باید از فشار آوردن به بینی خودداری کنید. در برخی موارد که در آن تیغه انحرافی اصلاح شده است ممکن است به مدت طولانی تری نیاز داشته باشد. احساس گرفتگی بعد از جراحی

بینی یک پاسخ طبیعی به تورم بافت های بینی است، اما دمیدن شدید بینی قبل از رسیدن به یک مرحله مناسب از بهبود می تواند باعث خونریزی، آسیب داخلی و احتمالاً نتیجه نهایی تغییر یافته شود.

فین کردن بعد از عمل بینی

چه مدت بعد از جراحی بینی می توانم عینک بزنم؟

عینک نباید چهار تا شش هفته روی پل بینی باشد. در صورت نیاز یا تمایل می توان از لنزهای در طی روند بهبودی استفاده کرد. برای داشتن بهترین نتیجه باید این نکات را رعایت کنید

چگونه می توانم بینی خود را پس از بهترین جراحی بینی تمیز کنم؟

به گفته بهترین جراح بینی در تهران، پس از جراحی می توانید بدون ایجاد اختلال در بافت بهبود یافته، بینی را تمیز کنید و با استفاده از محلول شستشو یا اسپری، سوراخ های بینی را مرطوب کرده تا پوشش بینی خشک نشود. برای تمیز کردن کامل بیشتر سوراخ های بینی، می توان از یک سواب نوک پنبه ای پوشانده شده با وازلین استفاده کرد تا به آرامی در داخل لبه بینی مرطوب و روان شود. مراقب باشید از وارد آمدن فشار زیاد به بافتهای نرم بینی خودداری کنید، زیرا استخوان های داخلی و غضروف ظریف خواهند بود.

دکتر نسرین راستا می تواند در هنگام مشاوره هر گونه سوال یا نگرانی شما را در این باره برطرف خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هر مشکل دیگری می توانید با سامانه مشاوره آنلاین دکتر نسرین راستا تماس بگیرید.

مشاوره آنلاین دکتر نسرین راستا
مشاوره آنلاین دکتر نسرین راستا

سوالات متداول از بهترین جراح بینی تهران

10 پاسخ
    1. حداقل زمان استفاده از چسب بینی بعد از عمل جراحی مدت 2 تا 3 ماه می باشد. برای نوع بینی گوشتی این زمان افزایش پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط